4ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας – Κορονοϊός 70 χρόνια μετά

«Κορονοϊός 70 χρόνια μετά»

To Σχολείο μας ολοκλήρωσε το βιωματικό project «Κορονοϊός 70 χρόνια μετά» , με τη συμμετοχή των μαθητών όλων των τάξεων.

Ήταν ένα  πρόγραμμα, στα πλαίσια των ετήσιων βιωματικών προγραμμάτων του σχολείου,  με θέμα την πανδημία που για δεύτερη σχολική χρονιά έχει αλλάξει τις ζωές όλων, μεγάλων και μικρών.

Οι μαθητές εργάστηκαν με τον εκπαιδευτικό της τάξης στο μάθημα της  Γλώσσας, δημιουργώντας δικά τους αφηγηματικά κείμενα, βάζοντας τον εαυτό τους στη θέση του παππού ή της γιαγιάς, 70 χρόνια μετά, να διηγούνται στα εγγόνια τους γεγονότα που βίωσαν ως παιδιά την εποχή του Κορονοϊού.

Η αφόρμηση έγινε με ιδέες όπως : Πώς ξεκίνησαν όλα; Τι είναι ο Κορονοϊός; Πώς άλλαξε τότε η καθημερινότητα, η δική σου και της οικογένειάς σου; Τι σκέφτεσαι 70 χρόνια μετά, για εκείνο το διάστημα;

Στη συνέχεια, στο μάθημα των εικαστικών, τα παιδιά αποτύπωσαν στο χαρτί τα συναισθήματά τους, με πολύ ενδιαφέροντα έργα ζωγραφικής.

Επιλέχτηκαν στη συνέχεια 20 αντιπροσωπευτικά έργα, μόνο κοριτσιών, για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού βιβλίου που παρουσιάσθηκε στη διαδικτυακή έκθεση International  Women’s Day υπό την Αιγίδα της διεθνούς οργάνωσης International  Action Art / Club UNESCO Πειραιώς και Νήσων, που έλαβε χώρα στις 23/04/2021.

Λήψη ηλεκτρονικού βιβλίου:

https://www.plus.ac.at/wp-content/uploads/2021/04/FULIC-FINAL-3-komprimiert.pdf

Λήψη διαδικτυακής έκθεσης international womens day 

https://www.youtube.com/watch?v=aw-V6gV1Xew

Το παραπάνω εγχείρημα έγινε με ευθύνη της εκπαιδευτικού των Γερμανικών του Σχολείου μας, Παρασκευής Φαναριώτη, επιστημονικής συνεργάτιδος του τμήματος Εκπαιδευτικής Έρευνας και υποψήφιας διδάκτορος του Πανεπιστημίου Σάλτσμπουργκ. Το ευρύτερο επιστημονικό Project FULIC είναι μία πρωτοβουλία των τμημάτων Εκπαιδευτικής Έρευνας με επιστημονικά υπεύθυνο τον καθηγητή κ. Βασίλειο Μπάρο και  του  School of Education με επιστημονικά υπεύθυνη την καθηγήτρια Ulrike Greiner του Πανεπιστημίου του Σάλτσμπουργκ.

Το επιστημονικό Πρότζεκτ Fulic σχετίζεται με την Future Literacy. Πρόκειται για μια παγκοσμίως προσβάσιμη δεξιότητα κατά της έλλειψης φαντασίας και  πρόβλεψης που βασίζεται στην έμφυτη ικανότητα του ανθρώπου να φαντάζεται το μέλλον, προσφέροντας λύσεις.

 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΠΑΛΛΗ ΕΛΕΝΗ

&   Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ