Happy Learning Class – 15ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου

To etwinning έργο "Happy Learning Class" είναι ένα έργο στο οποίο συμμετείχαν 5 χώρες.

Στόχοι του ήταν η αναγνώριση, η ερμηνεία και η διαχείριση των συναισθημάτων, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, η συνειδητοποίηση της μοναδικότητας, η θετική στάση προς το σχολείο και απέναντι στους άλλους και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της φαντασίας σε συνδυασμό με την καλλιέργεια δεξιοτήτων.

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  • Ενσυναίσθηση, δεξιότητες επικοινωνίας και διαχείρισης του άγχους
  • Κοινωνική αρμονία και πρόληψη της βίας
  • Μείωση προβλημάτων σχολικής προσαρμογής Συναισθηματική ασφάλεια στο σχολείο
  • Υποστήριξη των δεξιοτήτων των παιδιών στην αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση των συναισθημάτων τους

  • Υποστήριξη των παιδιών στο να περνούν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους

  • Συγγραφή ιστορίας σε συνεργασία με όλους τους συνεργάτες

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Το 60% των παιδιών δεν είχαν λάβει ποτέ μέρος σε έργο etwinning. Ήταν χαρούμενα που μάθαιναν διασκεδάζοντας και απέκτησαν δεξιότητες φιλίας. Μπορούσαν να εκφράζουν τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους.

Το πρόγραμμα βελτίωσε τη συμπεριφορά τους απέναντι στους άλλους και την κατανόηση - αναγνώριση συναισθημάτων των άλλων. Αύξησε την προθυμία τους να έρχονται στο σχολείο και αισθάνονταν χαρούμενα που βρίσκονταν σε αυτό.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Η πλειοψηφία των γονέων απάντησε ότι το έργο βοήθησε τα παιδιά να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους. Δήλωσαν ότι τα παιδιά ήταν χαρούμενα που έρχονταν στο σχολείο.

Έδειξαν την ικανοποίησή τους με τις δραστηριότητες που διεξάγονταν στο σχολείο και ανέφεραν ότι τα παιδιά είχαν κατακτήσει το αίσθημα του ανήκειν στην ομάδα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Διεξήγαγαν το πρόγραμμα με ευχαρίστηση και διαπίστωσαν θετικές επαγγελματικές αλλαγές με τη λήξη του. Ανέπτυξαν νέες δεξιότητες ως προς τη χρήση ψηφιακών εφαρμογών.

Σημείωσαν ότι βελτιώθηκαν οι γλωσσικές, αλλά και οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες. Έμαθαν νέους τρόπους διαχείρισης της σχολικής τάξης.