Διάκριση σε Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό για το Γυμνάσιο Ιστιαίας!

Θερμά συγχαρητήρια στους 23, συνολικά,  μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Β2’ και Β3’ του Γυμνασίου Ιστιαίας που μας έκαναν υπερήφανους, καθώς απέσπασαν το 1ο βραβείο στον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού του ΕΚΟΜΕ «Το μάθημα… παιχνίδι!». Ο Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε για τη φετινή σχολική χρονιά  (2023-2024) με την ενθουσιώδη συμμετοχή 148 σχολείων από Ελλάδα και Κύπρο και είχε σκοπό να ενθαρρύνει την παιχνιδοκεντρική μάθηση, την ενεργητική εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, την ενίσχυση της συνεργασίας, της κριτικής σκέψης  και της αλληλοβοήθειας μεταξύ τους. 10 μαθητές και 13 μαθήτριες με την καθοδήγηση και υποστήριξη που έλαβαν από τις φιλολόγους τους, Κατερίνα Πλατάνου (διδάσκουσα στα τμήματα Β2’, Β3’) και Μαρία-Νεκταρία Καρανάσιου (διδάσκουσα στο τμήμα ένταξης), εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με το όνομα «ΛογοΤΑΙΧΝΙΔΙΑ», το οποίο περιλάμβανε τέσσερις (4) θεματικές κατηγορίες  και εκατόν είκοσι (120) ερωτήσεις που εδράζονταν σε δώδεκα (12) κείμενα που επιλέχθηκαν από το σχολικό βιβλίο «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» της Β’ Γυμνασίου. Τα παιδιά συνεργάστηκαν, και, κυρίως, διασκέδασαν κατά τη φάση δημιουργίας και διεξαγωγής του παιχνιδιού και έδειξαν ότι, με όχημα τις γνώσεις από τη σχολική τάξη αλλά και τη χαρά και αισιοδοξία που χαρακτηρίζουν την εφηβεία, το μάθημα μπορεί να γίνει και…. παιχνίδι!!

O Διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και την Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών, σε συνεργασία με την Ομάδα Εκπαιδευτικών για τον Διαγωνισμό ScratchGame, και τέλεσε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και της Γενικής Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών.

Οι καθηγήτριες που είχαν την ευθύνη υλοποίησης της δράσης ευχαριστούν θερμά την Διευθύντρια του Γυμνασίου Ιστιαίας κ. Αρχόντω Μπουλάκη που ήταν εξαρχής υποστηρικτική στην προσπάθειά τους αλλά και τους γονείς των μαθητών/-τριών που τις εμπιστεύτηκαν και συναίνεσαν εγγράφως για τη συμμετοχή των παιδιών τους.

O Διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και την Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών, σε συνεργασία με την Ομάδα Εκπαιδευτικών για τον Διαγωνισμό ScratchGame, και τέλεσε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και της Γενικής Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών.

Οι καθηγήτριες που είχαν την ευθύνη υλοποίησης της δράσης ευχαριστούν θερμά την Διευθύντρια του Γυμνασίου Ιστιαίας κ. Αρχόντω Μπουλάκη που ήταν εξαρχής υποστηρικτική στην προσπάθειά τους αλλά και τους γονείς των μαθητών/-τριών που τις εμπιστεύτηκαν και συναίνεσαν εγγράφως για τη συμμετοχή των παιδιών τους.

Θερμά συγχαρητήρια στους 23, συνολικά,  μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Β2’ και Β3’ του Γυμνασίου Ιστιαίας που μας έκαναν υπερήφανους, καθώς απέσπασαν το 1ο βραβείο στον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού του ΕΚΟΜΕ «Το μάθημα… παιχνίδι!». Ο Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε για τη φετινή σχολική χρονιά  (2023-2024) με την ενθουσιώδη συμμετοχή 148 σχολείων από Ελλάδα και Κύπρο και είχε σκοπό να ενθαρρύνει την παιχνιδοκεντρική μάθηση, την ενεργητική εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, την ενίσχυση της συνεργασίας, της κριτικής σκέψης  και της αλληλοβοήθειας μεταξύ τους. 10 μαθητές και 13 μαθήτριες με την καθοδήγηση και υποστήριξη που έλαβαν από τις φιλολόγους τους, Κατερίνα Πλατάνου (διδάσκουσα στα τμήματα Β2’, Β3’) και Μαρία-Νεκταρία Καρανάσιου (διδάσκουσα στο τμήμα ένταξης), εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με το όνομα «ΛογοΤΑΙΧΝΙΔΙΑ», το οποίο περιλάμβανε τέσσερις (4) θεματικές κατηγορίες  και εκατόν είκοσι (120) ερωτήσεις που εδράζονταν σε δώδεκα (12) κείμενα που επιλέχθηκαν από το σχολικό βιβλίο «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» της Β’ Γυμνασίου. Τα παιδιά συνεργάστηκαν, και, κυρίως, διασκέδασαν κατά τη φάση δημιουργίας και διεξαγωγής του παιχνιδιού και έδειξαν ότι, με όχημα τις γνώσεις από τη σχολική τάξη αλλά και τη χαρά και αισιοδοξία που χαρακτηρίζουν την εφηβεία, το μάθημα μπορεί να γίνει και…. παιχνίδι!!

O Διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και την Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών, σε συνεργασία με την Ομάδα Εκπαιδευτικών για τον Διαγωνισμό ScratchGame, και τέλεσε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και της Γενικής Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών.

Οι καθηγήτριες που είχαν την ευθύνη υλοποίησης της δράσης ευχαριστούν θερμά την Διευθύντρια του Γυμνασίου Ιστιαίας κ. Αρχόντω Μπουλάκη που ήταν εξαρχής υποστηρικτική στην προσπάθειά τους αλλά και τους γονείς των μαθητών/-τριών που τις εμπιστεύτηκαν και συναίνεσαν εγγράφως για τη συμμετοχή των παιδιών τους.