Στην καρτέλα όπου εμφανίζονταν όλες οι διαθέσιμες επιλογές για τις γενικές ρυθμίσεις της εφαρμογής υπάρχουν οι επιλογές «Πρόβλημα» και «Βοήθεια» όπως φαίνεται παρακάτω στην εικόνα .

ΚΑΡΤΕΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Στην καρτέλα αυτή καλείστε να συμπληρώσετε μία φόρμα στην οποία θα περιγράψετε αναλυτικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου. Υπάρχουν προεπιλεγμένα το όνομά σας και η ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Καλείστε να συμπληρώσετε μία σύντομη περίληψη του προβλήματός σας καθώς και την αναλυτική του περιγραφή ώστε να μπορέσετε να λάβετε ικανοποιητική απάντηση ικανή να επιλύσει το πρόβλημά σας. Προαιρετικά μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα συνημμένο αρχείο για να περιγράψετε καλύτερα το πρόβλημα που προέκυψε. Συνήθως ως συνημμένο αρχείο εισάγεται μία εικόνα (print screen) που αποτυπώνει με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Παράδειγμα υποβολής ενός προβλήματος στο σύστημα εμφανίζεται παρακάτω στην εικόνα όπου ο χρήστης test user έχει καταγράψει ένα δοκιμαστικό πρόβλημα.

ΚΑΡΤΕΛΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Στην καρτέλα αυτή μπορείτε να βρείτε γενικές οδηγίες για την περιήγηση στην εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Με την επιλογή της καρτέλας «Βοήθεια» από το μενού, παρουσιάζεται μία λίστα θεμάτων βοήθειας σχετικά με τις ρυθμίσεις της εφαρμογής καθώς και η αναλυτική εξήγηση των διαφόρων περιοχών για την αποδοτικότερη χρήση της υπηρεσίας του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου.