Συμμετοχή του 3ου Γυμνασίου Πρέβεζας σε 2 ευρωπαϊκά έργα eTwinning

Το eTwinning αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες ή σχολεία της ίδιας χώρας με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Το eTwinning -η Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης- είναι μία από τις δραστηριότητες του προγράμματος Erasmus+ και αποτελεί μια ασφαλή διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για συνεργατικές δραστηριότητες όπως κοινά έργα σχολείων σε εθνικό αλλά και υπερεθνικό επίπεδο με τη χρήση ΤΠΕ.

Το σχολείο μας ήδη βραβεύτηκε για την περσινή μας συμμετοχή στο ευρωπαϊκό έργο “what stands the test of time” με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας. Φέτος, 2024-25, έχουμε ήδη εγγραφεί σε δύο έργα:

  1. Στο ευρωπαϊκό έργο Every Plant Tells a Story(Κάθε φυτό λέει μια ιστορία), στο οποίο συμμετέχουν μέχρι τώρα 30 μέλη/σχολεία από διάφορες χώρες της Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου (Ρουμανία, Τουρκία, Ελλάδα, Ιορδανία, Ιταλία, Βουλγαρία, Κροατία, Αρμενία).

Με τη συμμετοχή σε αυτό το έργο, οι μαθητές: - θα βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες. - θα αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον τομέα της πληροφορικής. - θα γνωρίσουν καλύτερα την ποικιλομορφία των υφιστάμενων φυτών στη Γη. - θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τους θρύλους των φυτών ειδικά σε κάθε χώρα. - Θα μάθουν νέες ενδιαφέρουσες πληροφορίες από τον συναρπαστικό κόσμο των φυτών.- θα μάθουν να συνεργάζονται με ξένους μαθητές. - θα κάνουν φίλους μαθητές από χώρες εταίρους. Στο έργο συμμετέχουν μαθητές/τριες της Β τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, Τζανάκη Νικολέττα και Συγκούνα Ιωάννα.

  1. Στο ευρωπαϊκό έργο #RiskReduction (#Μείωση του κινδύνου), στο οποίο συμμετέχουν μέχρι τώρα 13 μέλη/σχολεία από διάφορες χώρες της Ευρώπης (Ιορδανία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Κροατία, Γαλλία).

Με τη συμμετοχή σε αυτό το έργο, οι μαθητές: -θα μάθουν να αναγνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ απειλών, κινδύνων και καταστροφών, -θα εξερευνήσουν τη συχνότητα των φυσικών απειλών στο τοπικό περιβάλλον, θα αναζητήσουν τις αιτίες, θα συγκρίνουν τις τοπικές φυσικές απειλές με εκείνες άλλων περιοχών στην Ευρώπη. –θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες που στοχεύουν στη μείωση των κινδύνων από καταστροφές. -θα βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες. -θα αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον τομέα της πληροφορικής. -θα μάθουν να συνεργάζονται με ξένους μαθητές. -θα κάνουν φίλους μαθητές από χώρες εταίρους.

Στο έργο συμμετέχουν μαθητές/τριες της Β τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, Μαρκή Κοσμά και Συγκούνα Ιωάννα.