Άλλο ένα επιτυχημένο έργο eTwinning έφτασε στο τέλος του!
Το σχολείο μας κατά τη φετινή σχολική χρονιά συμμετείχε στο eTwinning έργο Moody Minds Sensitive Teens με 15 σχολεία από 9 χώρες: Ελλάδα, Πορτογαλία, Πολωνία, Τουρκία, Σλοβενία, Ισπανία, Ρουμανία, Ιταλία και Βέλγιο.
Ο βασικός στόχος του προγράμματος ήταν να ενθαρρύνει τους μαθητές να βρουν το δρόμο τους προς την ευτυχία, να είναι ευγενικοί με τον εαυτό τους και τους άλλους. Επίσης, να προωθήσει τη συνεργασία ανάμεσα στους μαθητές από διαφορετικές χώρες καθώς και την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων που προάγουν την κριτική και δημιουργική σκέψη.
Το έργο μας περιελάβανε, μετά τις αυτοπαρουσιάσεις μαθητών και καθηγητών, διαδικτυακές συναντήσεις και για τους καθηγητές όσο και για τους μαθητές για να αποφασιστούν οι επόμενες δραστηριότητες. Ακολούθησε ψηφοφορία για το καλύτερο λογότυπο του έργου μας με ψηφιακές και ζωγραφικές δημιουργίες των μαθητών, ο συνεργατικός σχεδιασμός ενός ημερολογίου για το 2024 με ζωγραφιές των μαθητών και εμψυχωτικά αποφθέγματα που επέλεξαν οι ίδιοι.
Οι μαθητές κατέγραφαν τα συναισθήματά τους και τις διαθέσεις τους σε ειδική φόρμα έτσι ώστε να τα αναγνωρίζουν και να μάθουν να τα κοντρολάρουν. Σημαντικές ήταν οι διαδικτυακές συναντήσεις κατά τις οποίες οι μαθητές αντάλλασσαν απόψεις και ενημέρωναν τους εταίρους τους για την πορεία των δραστηριοτήτων καθώς και συμπλήρωναν διάφορα κουίζ με τη μορφή διαγωνισμού.
Παράλληλα, κάθε σχολείο-εταίρος έγραψε στίχους ή/και ψηφιακή μουσική και δημιουργήθηκε ένα συνεργατικό τραγούδι που αναφέρεται στις δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν οι μαθητές που θα τους κάνουν να νιώσουν καλά. Μαθητές από κάθε σχολείο τραγούδησαν κάποιο κομμάτι του και μετά ενώθηκαν τα κομμάτια σε ένα κανονικό τραγούδι!
Επίσης, δημιουργήθηκε από τους καθηγητές ψηφιακό αποθετήριο με σενάρια μαθημάτων σχετικών με την ενίσχυση της καλύτερης ψυχικής διάθεσης των μαθητών.
Ακολούθησε η συνεργατική δημιουργία ενός κοινού βίντεο με θέμα την καλή διάθεση και τη χαλάρωση ή τις δημιουργικές δραστηριότητες που κάνουν τους μαθητές για να νιώσουν καλύτερα.
Τέλος, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο με τίτλο η Γραμμή Ζωής που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Ψυχικής Υγείας ΟΑΣΙΣ.
Και βέβαια οι μαθητές μας συμμετείχαν σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες που αναπτύσσουν τις συναισθηματικές δεξιότητες καθώς και την ενσυναίσθησή τους προς τους συνανθρώπους μας.
Αυτή η τόσο επιτυχημένη συνεργασία σκοπεύουμε να συνεχιστεί με την κατάθεση πρότασης για ένα πρόγραμμα Erasmus με τους εταίρους μας για να γνωριστούμε από κοντά!