ΠΡΟΣΟΧΗ!!
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δεν θα σας ζητήσει ποτέ τους κωδικούς σας, μέσω e-mail.
Αν έχετε απαντήσει σε σχετικό μήνυμα ή έχετε συμπληρώσει τον κωδικό σας σε άλλες σελίδες, θα πρέπει να προχωρήσετε άμεσα σε αλλαγή του κωδικού σας.
- Μην απαντάτε σε e-mail που σας ζητούν, το όνομα χρήση και τον κωδικό πρόσβασης.
- Mην συμπληρώνετε το όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης σε ιστοσελίδες που σας παροτρύνει ή σας ζητά κάποιο μήνυμα e-mail.
- Να χρησιμοποιείτε ισχυρό κωδικό πρόσβασης και να τον αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα.
- Να συμπληρώνετε τον κωδικό σας ελέγχοντας τη γραμμή διεύθυνσης του φυλλομετρητή σας
και μόνο αν η διεύθυνση της ιστοσελίδας είναι μία από τις παρακάτω:
- Τα κεντρικά συστήματα πιστοποίησης του ΠΣΔ: https://sso.sch.gr, https://sso-01.sch.gr, https://sso-02.sch.gr και https://sso-03.sch.gr
- To σύστημα ηλ. αλληλογραφίας του ΠΣΔ: https://webmail.sch.gr
- To σύστημα ανάκτησης και αλλαγής κωδικού πρόσβασης: https://register.sch.gr/password/change_password/
- Tην εφαρμογή διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών: https://register.sch.gr/students/admin/
- Τον πίνακα ελέγχου https://my.sch.gr
- Το σύστημα ελέγχου εισόδου https://ap.sch.gr
- Αν σας ζητείται o κωδικός πρόσβασης σας (password) στο ΠΣΔ από άλλο δικτυακό τόπο, εκτός από τους προαναφερόμενους δεν θα πρέπει να τον δώσετε.
Οδηγίες
Έλεγχος μηνυμάτων
Όταν λαμβάνετε ένα μήνυμα θα πρέπει να εξετάζετε προσεκτικά την πραγματική e-mail διεύθυνση του αποστολέα και όχι μόνο το εμφανιζόμενο όνομα του. Θα πρέπει να ελέγχετε τι υπάρχει στο τελευταίο τμήμα που υπάρχει και οριοθετείται από τους χαρακτήρες <……….> στο e-mail του αποστολέα. Αυτό μπορείτε να το ελέγξετε ως ακολούθως:
- Στο Outlook και Thunderbird όπως δείχνει το παράδειγμα δηλώνει παραπλανητικό μήνυμα.
- Στο webmail.sch.gr και webmail.sch.gr/express αν αφήσουμε το ποντίκι πάνω από το όνομα του αποστολέα θα φανεί η διεύθυνση αποστολής.
Φίλτρα αλληλογραφίας
Μπορείτε να ορίσετε φίλτρα για την καλύτερη διαχείριση της αλληλογραφίας σας:
Εάν κάνετε χρήση της υπηρεσίας https://webmail.sch.gr/express, την καρτέλα «Ρυθμίσεις» του μενού, μπορείτε να εφαρμόσετε σχετικά φίλτρα ώστε ανάλογα με τα κριτήρια που θα θέσετε (δ/νση αποστολέα, θέμα, κτλ), τα μηνύματα είτε να αποθηκεύονται στον κάδο ή σε συγκεκριμένο φάκελο που θα ορίσετε. Επίσης, από την καρτέλα «Επαφές» μπορείτε να ορίσετε αξιόπιστους αποστολείς.
Εάν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία https://webmail.sch.gr μπορείτε μέσα από τους «Κανόνες Αλληλογραφίας» να προσθέσετε στη «Μαύρη Λίστα» , διευθύνσεις ανεπιθύμητων αποστολέων.
- Επιλέγοντας «Αλληλογραφία --> Κανόνες» και στη συνέχεια πατώντας στο σύνδεσμο «Λευκή Λίστα» στην εφαρμογή webmail.sch.gr μπορείτε να ορίσετε email διευθύνσεις - αποστολείς, που θεωρείτε αξιόπιστες και επιθυμείτε να λαμβάνετε πάντα μηνύματα από αυτούς. Τοποθετώντας έναν λογαριασμό email στη λευκή λίστα, ακόμα και αν ένα μήνυμα του έχει χαρακτηριστεί ως Spam θα το λάβετε κανονικά.
- Εάν αυξήσετε από την επιλογή «Spam» το «Επίπεδο», μηνύματα με ένα σκορ σήμανσης ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία ίσο ή μεγαλύτερο από τον αριθμό που θα ορίσετε, θα αντιμετωπίζονται σαν ανεπιθύμητη αλληλογραφία και μπορείτε να επιλέξετε σε ποιο φάκελο θα αποθηκεύονται.
Σε περίπτωση που κάνετε χρήση προγράμματος αλληλογραφίας, ( πχ Ms Outlook, Mozilla Thunderbid κτλ) μπορείτε να ορίσετε κανόνες και φίλτρα Μηνυμάτων .
Σχετικές πληροφορίες για τα φίλτρα και προστασία από την ανεπιθύμητη αλληλογραφία θα βρείτε στη σελίδα https://www.sch.gr/assist/odigies/ilektroniki-allilografia-e-mail/manualwebmail/energeies-fakelon/menou-allilografia/kanones-allilografias/
Αποθήκευση κωδικών πρόσβασης
Συνιστούμε να μην αποθηκεύετε τους κωδικούς πρόσβασης στους φυλλομετρητές που χρησιμοποιείτε, κυρίως εάν χρησιμοποιείτε κοινόχρηστες συσκευές.
Άλλα θέματα ασφάλειας