ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β΄ ΕΠΙΠΕ∆ΟΥ

Στο πλαίσιο της Πράξης «Επι΅όρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική ∆ιδακτική ∆ιαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.ιγ «Επι΅όρφωση εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)» του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ η Ειδική Υπηρεσία Εφαρ΅ογής Προγρα΅΅άτων ΚΠΣ του ΥπΕΠΘ (ΕΥΕ/ ΥπΕΠΘ) υλοποιεί: Α) Προγρά΅΅ατα επι΅όρφωσης για 15.000 εκπαιδευτικούς της Α’θ΅ιας και Β’θ΅ιας εκπαίδευσης. και ειδικότερα των κλάδων ΠΕ02. ΠΕ03. ΠΕ04 και ΠΕ60/ΠΕ70. τα οποία αφορούν στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδασκαλία του γνωστικού τους αντικει΅ένου (επι΅όρφωση Β’ επιπέδου)

Στο πλαίσιο της Πράξης «Επι΅όρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των
ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική ∆ιδακτική ∆ιαδικασία» της Κατηγορίας Πράξεων 2.1.1.ιγ
«Επι΅όρφωση εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)»
του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ η Ειδική Υπηρεσία Εφαρ΅ογής Προγρα΅΅άτων ΚΠΣ του ΥπΕΠΘ (ΕΥΕ/
ΥπΕΠΘ) υλοποιεί:
Α) Προγρά΅΅ατα επι΅όρφωσης για 15.000 εκπαιδευτικούς της Α’θ΅ιας και Β’θ΅ιας
εκπαίδευσης. και ειδικότερα των κλάδων ΠΕ02. ΠΕ03. ΠΕ04 και ΠΕ60/ΠΕ70. τα οποία
αφορούν στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την παιδαγωγική αξιοποίηση των
Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδασκαλία του
γνωστικού τους αντικει΅ένου (επι΅όρφωση Β’ επιπέδου). Η επι΅όρφωση αυτή αποτελεί
το επό΅ενο βή΅α ΅ετά την επι΅όρφωση Α’ επιπέδου. που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της
Πράξης «Επι΅όρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» του
΅έτρου 1.2 του Επιχειρησιακού Προγρά΅΅ατος «Κοινωνία της Πληροφορίας» (Γ’ ΚΠΣ)
και αφορούσε στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων στην χρήση των ΤΠΕ. Η
διάρκεια κάθε Προγρά΅΅ατος Επι΅όρφωσης Β’ επιπέδου είναι 96 ώρες. κατανε΅η΅ένες
σε δύο τρίωρες επι΅ορφωτικές περιόδους ανά εβδο΅άδα (συνολικά περίπου 16
2
εβδο΅άδες). σε ώρες εκτός σχολικού ωραρίου. Τα επι΅ορφωτικά προγρά΅΅ατα θα
διεξαχθούν στο διάστη΅α Οκτώβριος 2005 έως Ιούνιος 2007 σε επιλεγ΅ένα Κέντρα
Στήριξης Επι΅όρφωσης (ΚΣΕ) σε όλη τη χώρα και θα είναι οργανω΅ένα κατά το
πρότυπο των επι΅ορφωτικών προγρα΅΅άτων Α΄ Επιπέδου. Συνοπτικά. τα Προγρά΅΅ατα
Επι΅όρφωσης Εκπαιδευτικών Β’ Επιπέδου περιλα΅βάνουν:
􀂃 Την επι΅όρφωση των εκπαιδευτικών στις παιδαγωγικές αρχές – ΅εθοδολογικές και
διδακτικές – στις οποίες βασίζεται η ΅άθηση ΅ε την υποστήριξη των ΤΠΕ.
􀂃 Την εκπαίδευση στην παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισ΅ικού. λογισ΅ικού
γενικής χρήσης και άλλων σχετικών εργαλείων.
􀂃 Την επι΅όρφωση σε θέ΅ατα εφαρ΅ογής των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
Β) Προγρά΅΅ατα εκπαίδευσης 400 επι΅ορφωτών. τα οποία αφορούν στην εκπαίδευση
400 ΅όνι΅ων εκπαιδευτικών των προαναφερθέντων κλάδων ώστε να αξιοποιηθούν ως
επι΅ορφωτές Β’ επιπέδου. Η διάρκεια κάθε Προγρά΅΅ατος Εκπαίδευσης Επι΅ορφωτών
είναι 350 ώρες. κατανε΅η΅ένες σε πέντε πεντάωρες επι΅ορφωτικές περιόδους ανά
εβδο΅άδα (συνολικά περίπου 14 εβδο΅άδες). Τα Προγρά΅΅ατα Εκπαίδευσης
Επι΅ορφωτών θα διεξαχθούν στο διάστη΅α Οκτώβριος 2005 έως Ιούνιος 2006 σε
επιλεγ΅ένα Πανεπιστη΅ιακά Κέντρα Επι΅όρφωσης (ΠΑΚΕ) σε όλη τη χώρα.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο